Over mij
Ik maak meer van wie jij bent.
Tussen 2018 – 2023 was ik één van de high-end businesscoaches.
Ik hielp coaches, trainers en therapeuten met het opschalen van hun (online) bedrijf.
Ook al had ik mijn eigen methoden en strategieën, het kwam toch allemaal op hetzelfde neer.
Iedere businesscoach was hetzelfde aan het teachen, maar dan in een ander jasje en met een ander sausje.
Toen er een hype begon te ontstaan dat businesscoaches zichzelf als een soort celebrity gingen neerzetten, vol in de glam, glitterjurk en in volle zalen op het podium, begon ik frustraties te krijgen.
Ik vond dat zij niet op het podium moesten staan, maar hun klanten.
Coaches en trainers die levens veranderen en problemen bij de kern aanpakken.
De coaches en trainers investeerden daar juist in.
Hun doel was meestal dat ze hun boodschap op grotere schaal willen delen en meer mensen willen bereiken.


Ik vond dat zij in the spotlight zouden moeten staan en niet de businesscoaches.
Maar ik zag sporadisch een coach op het podium staan.
En als er dan iemand op het podium stond, dan was het iemand die een bekende naam was of +100k volgers op Instagram had.
Ik zag steeds weer dezelfde namen uitgenodigd worden in de populaire podcastsshows, waar weinig ruimte werd gegeven aan nieuw talent.
Ik zag dat maar een minimaal percentage gevraagd werd door een sprekersbureau en dat je er bijna niet tussen komt.
Ook al verander je levens op dagelijkse basis…
Ik zag dat een boek schrijven ook geen garantie is voor meer bereik, een podium en meer bekendheid.
En wat ik in al die jaren mijn klanten hoorde zeggen wanneer ik ze vroeg; “hoe ziet jouw ideale bedrijf eruit?”
Dan was dit dat ze veel bekender en zichtbaarder wilden zijn.
Zoveel mogelijk mensen willen bereiken.
Maar zonder dat ze aan al die ‘marketing moetjes’ vastzitten.
De stress hebben van leadgeneratie en iedere maand weer omzet moeten draaien.
In november 2023 kwam voor mij alles samen en wist ik wat ik te doen had.
En 19 maart 2024 was Wonder Women Nederland een feit.
Ik ben Esther Megens.
Mama
Marketing-geek
Flamingo lover &
Paradise seeker.
Wonende goed verstopt in de Achterhoek in mijn eigen gecreëerde paradijs vol flamingo’s, tropische tintjes en pretpark vibes.
In mijn tijd als marketingmanager (2010-2018) werd ik ‘de marketingmachine’ genoemd.
Daar werkte ik voor een tech multinational (Nedap N.V.) waar ik verantwoordelijk was voor de marketing van software voor zorginstellingen.
Concurrenten en klanten dachten dat er een hele marketingmachine achter het bedrijf zat, niet wetende dat ik (alleen) vanaf m’n computer zat te rammen en te regelen.
In de tijd dat ik er werkte ging het bedrijf van tech start-up naar marktleider en had ik mijn doel bereikt.
Het was tijd voor een nieuwe uitdaging.
Ik werd vervangen voor vier mensen.
En nog steeds hoor je mijn naam af en toe in de wandelgangen en heb ik een legacy achtergelaten.
In mijn vijf jaar businesscoach voelde ik altijd dat ik veel meer in huis had.
En dat ik nog veel beter mijn klanten (coaches en trainers die levens en bedrijven veranderen) kan helpen.
Met Wonder Women Nederlad ben ik weer teruggegaan naar mijn roots.
Ik doe vanuit mijn managementbureau nu weer precies datgene wat ik destijds deed als marketing manager. Het cirkeltje is rond!
Maar dan voor de wonder wo-men (m/v) van Nederland die levens en bedrijven transformeren en problemen bij de kern aanpakken.
Ik ben de draaiende marketingmachine erachter die zorgt dat deze pareltjes volop in de spotlight staan en dat heel werkend Nederland ze leert kennen.


Met het Legend jaartraject regel ik dat jij het podium gaat pakken, zoveel mogelijk impact gaat maken en ik breng jou bij zoveel mogelijk ideale klanten onder de aandacht.
Wil je weten of je in aanmerking komt?
Dan heb je eerst drie mindset shifts te maken die nodig zijn om door te groeien naar 500.000+ per jaar en dé Tony Robbins van jouw niche te worden.
Benieuwd welke drie mindset shifts dat zijn?
Ben je tot hier gekomen met lezen en denk je dat je nu alles over mij weet?
Er is nog meer!
Ik pas onbewust steeds de ‘Blue Ocean Strategy’ toe.
Door dit toe te passen creëer je een bedrijf zonder concurrenten en zet je een nieuwe standaard in de markt, waardoor je onvergelijkbaar bent.
Dit is ook precies wat ik doe met de coaches en trainers in het jaartraject.
