Over mij

Over mij

Ik maak meer van wie jij diep van binnen bent.

Tussen 2018 – 2023 was ik één van de high-end businesscoaches.
Ik hielp coaches, trainers en therapeuten met het opschalen van hun (online) bedrijf.
Ook al had ik mijn eigen methoden en strategieën, het kwam toch allemaal op hetzelfde neer. Iedere businesscoach was hetzelfde aan het teachen, maar dan in een ander jasje en met een ander sausje.

Toen er een hype begon te ontstaan dat businesscoaches zichzelf als een soort celebrity gingen neerzetten, vol in de glam, glitterjurk en in volle zalen op het podium, begon ik frustraties te krijgen.

Ik vond dat zij niet op het podium moesten staan, maar hun klanten.
Coaches en trainers die levens veranderen en problemen bij de kern aanpakken.
Hun klanten.
Mijn klanten.

De coaches en trainers investeerden daar juist in.
Hun doel was meestal dat ze hun boodschap op grotere schaal willen delen en meer mensen willen bereiken.

 

Ik vond dat zij in the spotlight zouden moeten staan. Niet de businesscoaches.

Maar ik zag sporadisch een coach op het podium staan.

En als er dan iemand op het podium stond, dan was het iemand die een bekende naam was of +100k volgers op Instagram had.

Ik zag steeds weer dezelfde namen uitgenodigd worden in de populaire podcastsshows, waar weinig ruimte werd gegeven aan nieuw talent.

Ik zag dat maar een minimaal percentage gevraagd werd door een sprekersbureau en dat je er bijna niet tussen komt.

Ook al verander je levens op dagelijkse basis…

Ik zag dat een boek schrijven ook geen garantie is voor meer bereik, een podium en meer bekendheid.

En wat ik in al die jaren mijn klanten hoorde zeggen wanneer ik ze vroeg; “hoe ziet jouw ideale bedrijf eruit?

Dan was dit dat ze veel bekender en zichtbaarder wilden zijn.

Zoveel mogelijk mensen willen bereiken.

Maar zonder dat ze aan al die ‘marketing moetjes’ vastzitten.

De stress hebben van leadgeneratie en iedere maand weer omzet moeten draaien.

In november 2023 kwam voor mij alles samen en wist ik wat ik te doen had.

En eind maart 2024 was Wonder Women Nederland een feit.

Ik ben Esther Megens.
Mama
Marketing-geek
Flamingo lover &
Paradise seeker. 

Wonende buitenaf in de Achterhoek in mijn eigen gecreëerde paradijs vol flamingo’s, tropische tintjes en disney vibes. 

In mijn tijd als marketingmanager (2010-2018) werd ik ‘de marketingmachine’ genoemd.
Daar werkte ik voor een tech multinational (Nedap N.V.) waar ik verantwoordelijk was voor de marketing van software voor zorginstellingen.
Concurrenten en klanten dachten dat er een hele marketingmachine achter het bedrijf zat, niet wetende dat ik (alleen) vanaf m’n computer zat te rammen en te regelen.

In de tijd dat ik er werkte ging het bedrijf van tech start-up naar marktleider en had ik mijn doel bereikt. Het was tijd voor een nieuwe uitdaging.

Ik werd vervangen voor vier mensen.

En nog steeds hoor je mijn naam af en toe in de wandelgangen.

Na vijf jaar businesscoach te zijn geweest ben ik weer teruggegaan naar mijn roots.
Ik doe vanuit mijn managementbureau nu weer datgene wat ik destijds deed als marketing manager!

Dingen creëren.
Dingen regelen.
Dingen organiseren.
Marketing magic maken.

Maar dan voor de wonder wo-men (m/v) van Nederland die levens en bedrijven transformeren en problemen bij de kern aanpakken.

Esther met flamingo

Met het Legend jaartraject regel ik voor ervaren coaches en trainers dat zij het podium kunnen pakken, zoveel mogelijk impact kunnen maken en ik breng ze bij zoveel mogelijk ideale klanten onder de aandacht.
Zij hebben 3 dingen met elkaar gemeen en dit zijn shifts die nodig zijn om door te groeien naar 500.000+ per jaar, als dé autoriteit van jouw niche.

Ben jij ook klaar om in jouw grootsheid te stappen en de Tony Robbins van jouw niche te worden? Waarin je het podium pakt, zoveel mogelijk ideale klanten bereikt en vooral heel veel plezier hebt?

Klik dan hier om de ‘3 shifts video’ aan te vragen.

Ben je tot hier gekomen met lezen en denk je dat je nu alles over mij weet?

Er is nog meer!

Ik creëer onbewust steeds ‘blue oceans’. Dat zijn bedrijven die geen concurrentie hebben en iets revolutionairs doen, waardoor ze niet te vergelijken zijn.
Benieuwd wat ik allemaal voor blue oceans in mijn rugzak heb als ondernemer?